Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? di aug 17, 2010 3:28 pm
[TyWys0geS] schreef:
The New Opperwizzle schreef:
Hahahaaaaaaaaaaaa! Radioactive Pussyjizzle is jullie nieuwe opperwizzle jwz! En ik ben keeeeeeeeeenkerstoned door die ambachtelijke shizzle!
Dit komt niet meer goed :')
Sorry, ik vannacht niet helemaal helder. En ik heb in creatieve bui een nieuwe naam verzonnen.
Ik vind trouwens dat we Beertje moeten laten leven. Die komt met leuke, geloofwaardige theorieën. Maar ze zit fout. Eneri, Whitewolf en Ahum. ook laten leven.
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? di aug 17, 2010 7:51 pm
[TyWys0geS] schreef:
Hahahaaaaaaaaaaaa! Radioactive Pussyjizzle is jullie nieuwe opperwizzle jwz! En ik ben keeeeeeeeeenkerstoned door die ambachtelijke shizzle!
Dit komt niet meer goed :')
Sorry, ik vannacht niet helemaal helder. En ik heb in creatieve bui een nieuwe naam verzonnen.
Ik vind trouwens dat we Beertje moeten laten leven. Die komt met leuke, geloofwaardige theorieën. Maar ze zit fout. Eneri, Whitewolf en Ahum. ook laten leven.
Nog kandidaten? Ik zeg Pumpkin Soup.
Beertje zit inderdaad in de verkeerde richting. Ik zit nu in de topic lynch op emerald omdat ik eigenlijk vind dat ze gewoon geen zinnige zin zegt en alleenmaar als je dat denkt je zult zien dat het niet zo is bambambaaam..
ehm ik zeg inderdaad ook pumpkin soup De rest zit nog even fout met theorien en hij begint volgensmij aardig in de goede richting te grijpen.
SoIntoYou
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 16-08-10
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? di aug 17, 2010 7:52 pm
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? di aug 17, 2010 7:57 pm
SoIntoYou schreef:
Ik volg je niet qua emerald.
Ik ga op PS stemmen voor de lynch.
Dat ze een beetje niks loopt uit te hangen daar. Dus is het verstandiger om even op haar te stemmen en de andere te laten stemmen dan dat ik stem op iemand die echt verdachte uitspraken doet.
SoIntoYou
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 16-08-10
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? di aug 17, 2010 8:01 pm
[TyWys0geS] schreef:
SoIntoYou schreef:
Dat ze een beetje niks loopt uit te hangen daar. Dus is het verstandiger om even op haar te stemmen en de andere te laten stemmen dan dat ik stem op iemand die echt verdachte uitspraken doet.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik niet mee ga op Emerald
Ik denk trouwens dat ik niet op PS ga zitten. Pietbell en Eneri zie ik heel weinig toevoegen aan het topic. Dan zie ik liever Pietbell kwijt. Als burger geredeneerd.
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? di aug 17, 2010 8:33 pm
SoIntoYou schreef:
[TyWys0geS] schreef:
SoIntoYou schreef:
Ik denk trouwens dat ik niet op PS ga zitten. Pietbell en Eneri zie ik heel weinig toevoegen aan het topic. Dan zie ik liever Pietbell kwijt. Als burger geredeneerd.
Liever Pietbell dan Eneri, zij wordt nog verdacht. Maar Pietbell staat helemaal buiten schot.
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? di aug 17, 2010 8:45 pm
SoIntoYou schreef:
[TyWys0geS] schreef:
SoIntoYou schreef:
Liever Pietbell dan Eneri, zij wordt nog verdacht. Maar Pietbell staat helemaal buiten schot.
RAS, wat zeg jij? Pumpkin Soup of Pietbell?
hmz ik denk pietbel doet geen ene reet dus die kan wel weg. Maar pumpkin soup speelt erg slim dus zo erg is het niet om die kwijt te zijn. Hmzzz moeilijk