Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? do aug 12, 2010 11:40 pm
[TyWys0geS] schreef:
Californication. schreef:
Oja, zoals reeds aan Muzrub doorgegeven bestaat de kans dat ik vanaf morgen niet meer online kan komen ivm. gebrek aan internet op vakantie-locatie. In dat geval word ik dus vervangen.
We zullen je missen trouwe hond
Spreek voor jezelf.
Californication.
Aantal berichten : 14 Registratiedatum : 12-08-10
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? do aug 12, 2010 11:42 pm
The Mighty And Famous RP schreef:
Wees me dankbaar, Cali.
For ever and ever.
yentl de leider
Aantal berichten : 16 Registratiedatum : 10-08-10
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? do aug 12, 2010 11:49 pm
oohja en een kleine hint ( sorry mag eigenlijk niet helpen enzo ) maar er bestaat een kracht als "berichten in het wolvenforum lezen" maar dat wil niet zeggen dat die er dit potje ook inzit ( kans enz) maar hou er rekening mee. Oke genoeg geholpen (L)(L)
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? do aug 12, 2010 11:57 pm
yentl de leider schreef:
oohja en een kleine hint ( sorry mag eigenlijk niet helpen enzo ) maar er bestaat een kracht als "berichten in het wolvenforum lezen" maar dat wil niet zeggen dat die er dit potje ook inzit ( kans enz) maar hou er rekening mee. Oke genoeg geholpen (L)(L)
En dat vertel je na al onze genânte posts ??
Admin Admin
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 10-08-10
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 12:04 am
Het goede nieuws is dat hij nog niet is gebruikt Genoeg tips inderdaad. Bah, Muzrub, ik walg van je.
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 12:46 am
Ik ga naar bed amigo's Nee nee niet slapen op ipod op msn enz enz jwz MAar dit forum is niet zo'n goede vriendjes met men t-mobile internet dus dat is teringsloom
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 11:06 am
Admin schreef:
Hey, we gaan hier verdoeme niet spelleider-bashen
En ik keek alleen zo op foto's twee jaar geleden, ik ben tegenwoordig veel normaler
En dat borrelen en poolen was best chill ja.
Op naar de wolvenmeet! Trouwens hoe zit dat nu met dat hun raden wie wolf kan zijn? Kunnen zij ook iemand wegstemmen ? Kan een wolf ook weggestemd worden ? Zo ja. Hoe dan ?
Californication.
Aantal berichten : 14 Registratiedatum : 12-08-10
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 11:22 am
[TyWys0geS] schreef:
Admin schreef:
En ik keek alleen zo op foto's twee jaar geleden, ik ben tegenwoordig veel normaler
Op naar de wolvenmeet! Trouwens hoe zit dat nu met dat hun raden wie wolf kan zijn? Kunnen zij ook iemand wegstemmen ? Kan een wolf ook weggestemd worden ? Zo ja. Hoe dan ?
Elke avond is er een lynch waarvoor je je stem moet doorgeven voor 2200, degene met de meeste stemmen sterft *kuchleesdeOP* Maar vrees niet, we lynchen alleen burgers.
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 12:14 pm
Californication. schreef:
[TyWys0geS] schreef:
Admin schreef:
Elke avond is er een lynch waarvoor je je stem moet doorgeven voor 2200, degene met de meeste stemmen sterft *kuchleesdeOP* Maar vrees niet, we lynchen alleen burgers.
Hé gelukkig
Btw: Is het een list voor hun dat we maar 3 wolven hebben ipv 4 ?? En zij kunnen mij dus ook wegstemmen als ze dat zouden willen?