Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 1:15 pm
[TyWys0geS] schreef:
Californication. schreef:
[TyWys0geS] schreef:
Admin schreef:
Hey, we gaan hier verdoeme niet spelleider-bashen
En ik keek alleen zo op foto's twee jaar geleden, ik ben tegenwoordig veel normaler
En dat borrelen en poolen was best chill ja.
Op naar de wolvenmeet! Trouwens hoe zit dat nu met dat hun raden wie wolf kan zijn? Kunnen zij ook iemand wegstemmen ? Kan een wolf ook weggestemd worden ? Zo ja. Hoe dan ?
Elke avond is er een lynch waarvoor je je stem moet doorgeven voor 2200, degene met de meeste stemmen sterft *kuchleesdeOP* Maar vrees niet, we lynchen alleen burgers.
Hé gelukkig
Btw: Is het een list voor hun dat we maar 3 wolven hebben ipv 4 ?? En zij kunnen mij dus ook wegstemmen als ze dat zouden willen?
Het is toeval dat we met drie zijn. We hadden ook met vier kunnen zijn. En ja, ze kunnen jou ook wegstemmen. Maar wees niet bang, ik heb ze voorlopig even de verkeerde kant opgestuurd. Hou je nog maar even op de achtergrond en maak niet dezelfde fout als Emerald.
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 1:17 pm
The Mighty And Famous RP schreef:
[TyWys0geS] schreef:
[TyWys0geS] schreef:
Admin schreef:
Hey, we gaan hier verdoeme niet spelleider-bashen
En ik keek alleen zo op foto's twee jaar geleden, ik ben tegenwoordig veel normaler
En dat borrelen en poolen was best chill ja.
Op naar de wolvenmeet! Trouwens hoe zit dat nu met dat hun raden wie wolf kan zijn? Kunnen zij ook iemand wegstemmen ? Kan een wolf ook weggestemd worden ? Zo ja. Hoe dan ?
Elke avond is er een lynch waarvoor je je stem moet doorgeven voor 2200, degene met de meeste stemmen sterft *kuchleesdeOP* Maar vrees niet, we lynchen alleen burgers.
Hé gelukkig
Btw: Is het een list voor hun dat we maar 3 wolven hebben ipv 4 ?? En zij kunnen mij dus ook wegstemmen als ze dat zouden willen?
Het is toeval dat we met drie zijn. We hadden ook met vier kunnen zijn. En ja, ze kunnen jou ook wegstemmen. Maar wees niet bang, ik heb ze voorlopig even de verkeerde kant opgestuurd. Hou je nog maar even op de achtergrond en maak niet dezelfde fout als Emerald.
Hm oke oke
Ehmm... Die emerald moeten we niet weg gaan stemmen dus :+
Wie word het vanavond?
Admin Admin
Aantal berichten : 25 Registratiedatum : 10-08-10
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 1:22 pm
Jullie hadden ook met 1, of 16 kunnen zijn. De eerste keer kwamen er uit de random number generator geen wolven, de tweede keer 11... Dat vond ik overdreven, dus dit was de derde randomize
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 1:23 pm
Admin schreef:
Jullie hadden ook met 1, of 16 kunnen zijn. De eerste keer kwamen er uit de random number generator geen wolven, de tweede keer 11... Dat vond ik overdreven, dus dit was de derde randomize
Maar wanneer is het spel nou afgelopen? Als hun alle wolven eruit hebben gestemd ? Of wat wat wat tell me
Californication.
Aantal berichten : 14 Registratiedatum : 12-08-10
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 1:30 pm
[TyWys0geS] schreef:
Admin schreef:
Maar wanneer is het spel nou afgelopen? Als hun alle wolven eruit hebben gestemd ? Of wat wat wat tell me
LEES DE OPENINGSPOST.
Doel van het spel Het doel van het spel voor de burgers (ook wel onschuldigen genoemd) is om de wolven (ook wel schuldigen genoemd) uit te roeien. Voor de wolven is het doel om de burgers uit te roeien. Er zijn echter maar een paar wolven. Deze zullen zich als burgers voor moeten gaan doen om te overleven. Wie de wolven zijn is voor de burgers onbekend. De burgers zullen de wolven moeten proberen te ontmaskeren door middel van bijvoorbeeld het gebruik van krachten, het toepassen van complexe psychologie of door simpel logisch na te denken.
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 1:37 pm
[TyWys0geS] schreef:
Admin schreef:
LEES DE OPENINGSPOST.
Doel van het spel Het doel van het spel voor de burgers (ook wel onschuldigen genoemd) is om de wolven (ook wel schuldigen genoemd) uit te roeien. Voor de wolven is het doel om de burgers uit te roeien. Er zijn echter maar een paar wolven. Deze zullen zich als burgers voor moeten gaan doen om te overleven. Wie de wolven zijn is voor de burgers onbekend. De burgers zullen de wolven moeten proberen te ontmaskeren door middel van bijvoorbeeld het gebruik van krachten, het toepassen van complexe psychologie of door simpel logisch na te denken.
Staat ook zo veel info in dat grote stukje tekst dat ik als ADHD'er er toch wel moeite aan ondervind
Btw mogen wij meelynchen met de burgers?
Californication.
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 2:02 pm
[quote="[TyWys0geS]"Staat ook zo veel info in dat grote stukje tekst dat ik als ADHD'er er toch wel moeite aan ondervind
Btw mogen wij meelynchen met de burgers?[/quote] Wat denk je zelf. :+ Dat iedereen straks gaat stemmen en dat Muzrub dan zegt; Ja Cali mag niet stemmen want die is wolf.
Natuurlijk stemmen we mee.
Californication.
Onderwerp: Re: Wolvenforum - nu wel? vr aug 13, 2010 2:02 pm